When you're with me, I am complete.

tjenix! ;),
nu sitter jag här igen ! :)
känner mig jätte social på bloggen nu när jag precis börjat igen,
men njuuuut ! för snart tröttnar jag nog :d
MEN JAG SKA FÖRSÖKA ORKA ! :D

jag har lite såhära tråkigt just nu :p
såååå,
bjuder på en härlig hundra frågors ! :)



personligt:
1. ditt namn? Rebecca :d
2. korrekt ålder? - 13...
3. längd? - typ 1.60 ?
4. vikt? - 45 trorja
5. smeknamn? - Becca, Bexie, Eklund...
6. vart bor du? - Åsbro ! :d
7. vad gör du på fritiden? - Innebandyy(y), vänner m.m !
8. beskriv ditt utseende - helt okejj :)
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - tyyyyyyyyp, vetinte.. :p
10. vad är du mest nöjd med? - mina naglar (h)
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - dryg, jobbig, skriker för mkt :d
12. vad vill du jobba som äldre? - poliiitikeer (Y)
13. hårfärg? - askblondt/mörkblondt
14. ögonfärg? -ful nyans av grön :)
15. någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet?- jag är awesome, men det vet ju alla redan (H) JAG FAILADE D:
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - japp :)
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - inte så mkt, men ändå tillräkligt :)
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - ta på mig kläder .. xd
19. någon vana? - för mkt ?
20. lyckotal? - 7


vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - thom, ewe m.m
22. hur många vänner har du? - masser, man kan ju aldrig få för många xd
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - KLART !? jag är ju en Eklundare (L)
24. vet många personer vem du är? - Sisådär
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - typ, kanske inte de nya sexorna o några av sjuorna men annars ja :)
26. när var du senast med någon kompis? - venneh
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - ja... :(
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - evelina ...
29. vem sov senast hos dig? - hmmnn...


romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - har redan (H)
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - spela roll... ?
32. är du kär? - som fan (L)
33. tycker någon om dig mer än som vän? - yess
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja?
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - dunno, får la se :)
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - asså, ja... men jag är ju störd så, kan lixom inte vara tillsammans med fula killar , hhaha XD
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - hahah, jaa?
39. i din klass? - inte i min klass, det vore jobbigt ..



från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - hahahh, jaa. :)
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? -jaa :)
43. har du pussat någon i motsatta könet? - japp
44. har du pussat någon i medsatta könet? - japp
45. har du pussat den du tycker om? - japp
46. har du pussat någon inför folk? - japp
47. kysst någon inför folk? - japp
48. hånglat inför folk? - japp
49. vem var ditt första hångel? - johan. :P
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - en, usch.skulle känt mig äcklig annars :p
51. vem är ditt bästa strul? - dunno :)
52. och vem är ditt senaste? - oskar ♥
53. ditt snyggaste hångel? - dunno :)
54. skäms du över att hångla inför folk? - nejjs
55. haft sex med någon på offentlig plats? - nejjs,
56. haft sex överhuvudtaget? - nejjs
57. hur gammal var du första gången? - -
58. hur gammal vill du vara första gången? höhö, vad är det för fråga :p
59. blivit dumpad efter sex? - -
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - inte vad jag vet..?
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - whaat..?



tankar & skit:
62. har du någon fobi? - spiiindlaar...
63. har du någon allergi? - nejjs
64. vad tänker du på innan du somnar? - oskarr... :)
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - utseendet, ;p



HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - tycker om
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - mysig kv me killlen :)
68. vad kommer först, killen eller din bästavän ? - hells båda, men vänskap varar ju förevigt.. ♥
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - alltid :)



vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - 13 :p
75. vänskap eller förhållande? - bååda :)
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finasat personlighet?- ojävla, svåårt. !
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder :)
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13


skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - nejj :)
81. isåfall vem då? - -
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - hahah, fucka hans liv totalt för skojjs skull ! :)
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - fuck no.
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva?- ja!
85. kunna sova ute på vintern? - jepp :)
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja, thailand, usa m.m...
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - abs int...



klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - nope, jag är bara awesome
89. vad klär du dig i oftast? - allt möjligt :d
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - om det inte är en mysig hemma dag själv hemma så ja.. :)
91. klär du dig dyrt? - nejj :)
92. vad kör du på? - monkii ♥


senaste 48 timmarna har jag?

93. pussat någon? - ja :))
94. haft sex? - nope :)
95. fått en kram av en helt okänd? - nope :))
96. ringt någon? - japp :)

97. blivit uppringd? - japp :)
98. funnit kärleken? - nejj, för jag har ju redan (A)
99. kollat på google? - yess :)



SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - tror du att man kollalr klockan innan dethär.. ?




hejjjs !







Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej :)

2011-08-28 @ 00:08:50
Postat av: Erreme

heeej, marcus...

2011-08-28 @ 00:10:01
Postat av: Marcus

Hur mår du da? :D

2011-08-28 @ 00:33:01
Postat av: Erreme

det vet inte duuuu . :) <3

2011-08-28 @ 00:34:59
Postat av: Marcus

Nä det vet jag inte:)

2011-08-28 @ 00:37:02
Postat av: Marcus

Kan du kanske säga de?:))

2011-08-28 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0