Tjeeenare !

det med den nya designen kan ta ett tag :s
det dampar massa...
inte kul !

sååå, ja, inte så mkt att tillägga, nu ska jag vänta klart på photoshop Cs5 och
kanske spela lite (A)
sen ska jag fixxa läxor, vi har engelska till nästa måndag (som är för lätt...)
sen ska vi läsa lite till kemin som är till på torsdag, sen på Fysiken har vi att vi ska kolla på ''vädret'' på tv:en,
så det blir att titta på nyheterna någon dag... för vi har det till på fredag så det måste ju inte göras nu, idag :)

''kul'' idag tror jag väl :), inget spec sådaär, men fett chill, hade typ 4(?) lektioner idag och 2 timmars håltimme, men den var ganska seeg...




förlåt för att den är snee...

En suddig mobilbild från idag,
~jag är heeelt awesoome !


Hörs !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0