tack för hjälpen ! :)

T-chee

tack alla underbara för hjälpen med min ångest över piercing val ;)

det blev då naveln :D tror inte jag ska ta medusa över huvudtaget, jag har mina andledningarrr...
så ! idag tjänar jag 250 kr och den 26 får jag mera pengar om jag inte kan få ett förskott :)

så får ni ju se bild näre ä klart (h)

nujävlar ! :)

Annars, jag sitter i tv rummet och kollar svampbob m Lena & Liam :)
*gillass*
mamma, bazze & micca kommer snart hem å då får jag ta hand om jonathan ist för
mamma o pappa ska på partyy(y)

jaaaaaa, jagvetinte riktigt :)
imorgon blir det nog mysdag me älskling ! :)
*GillaGilla*

vi hörs & synss..


bjuder på en oredigerad bild på mejj & Liam, ♥







Kommentarer
Postat av: aagnes

såååååå söta ni är!! :')

2011-08-27 @ 21:09:19
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0