Svar på frågorna ! :)^^

aah, det är som rubriken säger,
här kommer svaren från frågestunden :)




Vart köpte du ditt löshår?
http://www.beautyonline.se/, & jag har microringar så jag köpte ett sådant helt kitt :)

Andvänder du silicon droppar och sånt till det typ 1 gång i månaden eller hur gör du?
nejj, jag använder bara balsamet ''fruktis'' och ibland franck provost hårinpackning, INGET SCHAMPOO isf ska man köpa löshårs schampoo ! :)

favvofärg?
jag har inte bara en, utan 2 tillochmed :)
turkos & aprikos :)


har du några djur?
jag har 2 hundar.
 1 svensk lapphund, 1 samojed.
sen har jag två blandras katter.
har haft flera katter men de har alla gått bort :)

vad har du för ögonfärg?
grön, men den är inte så fin... om jag skulle fått valt annars skulle jag valt brun,
brukar fuska lite o köpa bruna linser :d

vad använder du för smink?
jag använder:
foundation: Maybelline dream matte mousse 
mascara: Maybelline the falsies volum express
eyeliner: isadora bold tip eyeliner
 
inte så mkt men räcker bra för mejj :)

har du något tur tal?
eftersom jag har nummer 7 i innebandyn har alltid det vart mitt tur tal :)
så nummer 7 är det ;)



Vad tycker du om mig? (Alice södergren)
känner inte sig så bra, men söt, snäll :)

Vem var du tillsammans med innan Oskar?
den senaste jag var tillsammans med ínnan oskar var Tobias Haag i min klass. :3

Vilka hårfärger har du haft?
ojjävlar, vänta lite nu... rosa/lila, blått 3 grr, grön, rött i två dagar :3 , blont, brunt, svart, blondt med rött underhår, blond med svart lugg, brund med svart lugg, svart med grått/vitt underhår, och nuvarande askblont/mörkblont. tror jag fick med allt :))

Är ditt hår slitet?
jag har ganska starkt hår så det borde vara alitnare med tanke på att jag inte klippt mig hos frisör på 3 år och hur mkt jag färgar håret , men ja, det är ganske slitet nuja :)

Hur många syskon har du?
4 riktiga, 2 plastsyskon, men sen bor det massa folk hos oss också te.x min syrras kille och deras barn :)

Vad tycker du om mig? (Diana Andreasson)
as söt tjejj, helt unnnderbaar & awesome, det gillas starkt !
dock träffas vi inget på fritiden, gillas inte !
<3


Vilka bloggar läser du?
l
äser inte så mkt bloggar men älskar foki och försöker läsa hennes så mkt som möjligt , iblan kan det bli att man kollar på ngn kompis blogg för att de lagt utt länk på dayviews :)


Jao ! :), dä var juu allt då :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0