Medusa vs. Naveln

Tjenixx :)
det är ju faktiskt så att jag ska pierca mig i månaden som kommer,
jag kommer pierca mig någon gång i november också men nu undrar jag.
ska jag pierca:


Medusa


eller


Navel


har lite svårt att bestämma mig :3
OCH för att veta om ni ens har god smak vad gäller piercings
så ska ni kopiera listan nedanför, klistra in den i en kommentar och fylla i den :D

snälla hjälp ? :)
OBS !!!
det jag inte piercar nästa månads piercar jag i november :)




 LISTAN:



hur gammal är du ?
vilken hårfärg har du ?
har du någon piercing, isf vart ?

sminkar du dig ?
ja[]
nej[]
tycker du medusa är snyggt ?
ja[]
nej[]

tycker du jag ska pierca Medusa ?
ja[]
nej[]
tycker du jag ska pierca naveln?
ja[]
nej[]


tack för hjälpen ! :)



Kommentarer
Postat av: alice♥

hur gammal är du ? 13

vilken hårfärg har du ? typ ... svart/brun

har du någon piercing, isf vart ? nej



sminkar du dig ?

ja[x]

nej[]



tycker du medusa är snyggt ?

ja[]

nej[x]



tycker du jag ska pierca Medusa ?

ja[]

nej[x]



tycker du jag ska pierca naveln?

ja[x]

nej[]

2011-08-26 @ 16:42:07
URL: http://busbaaarn.blogg.se/
Postat av: emelie strömberg'

hur gammal är du ? 14 förfaaaan! :D

vilken hårfärg har du ? brun blandat med rött ;$

har du någon piercing, isf vart ? navellnnnnn!



sminkar du dig ?

ja[x]

nej[]

tycker du medusa är snyggt ?

ja[]

nej[x]



tycker du jag ska pierca Medusa ?

ja[]

nej[x]

tycker du jag ska pierca naveln?

ja[xxxx]

nej[]



kusin, du lyssnar på miiiiiiig! :D

2011-08-26 @ 16:45:34
URL: http://emeliestromberg.blogg.se/
Postat av: e m m a o l s o n ♡

hur gammal är du ? 14

vilken hårfärg har du ? blobnd men vill vara redhead... :(

har du någon piercing, isf vart ? nope om inte örona gills?



sminkar du dig ?

ja[]

nej[xxxx]

tycker du medusa är snyggt ?

ja[/]

nej[/]



tycker du jag ska pierca Medusa ?

ja[]

nej[x]

tycker du jag ska pierca naveln?

ja[x]

nej[]

2011-08-26 @ 20:23:34
URL: http://eeolson.blogg.se/
Postat av: EllenMuckenhirn

hur gammal är du ? 14

vilken hårfärg har du ? jadu?? rödblont?

har du någon piercing, isf vart ? Nej men tar i navenl den 15 sep!



sminkar du dig ?

ja[x]

nej[]

tycker du medusa är snyggt ?

ja[x]

nej[]



tycker du jag ska pierca Medusa ?

ja []

nej [x]



tycker du jag ska pierca naveln?

ja [x]

nej []



2011-08-27 @ 16:53:00
URL: http://ellenmuckenhirnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal är du ? 14

vilken hårfärg har du ? svart

har du någon piercing, isf vart ? i naveln o tungan :)

sminkar du dig ?

ja[x]

nej[]

tycker du medusa är snyggt ?

ja[x]

nej[]



tycker du jag ska pierca Medusa ?

ja []

nej [x]



tycker du jag ska pierca naveln?

ja [x]

nej []



2011-08-30 @ 16:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0