Hissar&Dissar - klädbutiker online !

Tjee, nu kör vi lite hissar&dissar,
ämnet är shoppingsidor online, vilka som är bra, vilka som är dåliga !

OBS!!
det här är min åsikt, du kanske inte delar den men jag kommer tycka såhär iallafall !
kommentera gärna vad du tkr !



HM,
www.hm.com/se/

sure, deras kläder är snygga, jag har jätte mkt ''HM kläder'',
deras webbutik har varit bra, jag älskade o shoppa där...
men vetni vad jävlarna går o gör sen !?
joooo, det ska jag säga er.
de ändrar hela upplägget totalt, helt ny design, OCH DEN ÄR SKIT !!
jag kan seriöst inte sitta o klicka på den butiken längre,
det är jätte irreterande !
nejj!,
Hm:s online butik är en DISS från min sida !




Monkeystore,
http://www.monkeystore.se/

Heeelt underbar!!
LOOVE IT !
designen är enkel och framför allt LJUS! hatar när bloggar&online sidor är mörka, typ svarta o så...
det är jobbigt för ögonen...
ja, men iallafall... inte bara det, det är ju så sjuukt snygga kläder.
lite sådär udda kläder, o så är de så söta.
och ett stort GILLA, de har massa USA kläder, ringar m.m... maaassooor!
hittade den faktiskt idag, med tips från en annan blogg,
men herregud, jag ÄLSKAR den ! :)
se själv!
det är en HISS för min del!!











Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Jag är med i en foto tävling och jag skulle bli så glad om du röstade på mig :D som tack får du en länk.



Rösta här---> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0

2011-08-28 @ 16:36:15
URL: http://semlanofc.blogg.se/
Postat av: Marcus

Monkeystore? Bra namn :)

2011-08-28 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0